Novinky

Honda Accord (2024): pro JDM opět e:HEV

Ačkoli už to vypadalo, že to Honda v Japonsku se svým největším sedanem vzdá, včera představila japonskou specifikaci jedenácté generace sedanu Accord, která se v Americe prodává už skoro rok. Jediné, co se pro Japonsko změnilo, je umístění volantu a design osmnáctipalcových kol – a samozřejmě také nabídka pohonných systémů, která stejně jako u desítky zahrnuje pouze hybridní e:HEV verzi. Vzhled si lze vylepšit optipakety Sportsline a Touringline s 19″ koly.

Hybrid i-MMD je v principu stejný jako u minulé generace a má i stejné parametry, byť se samozřejmě průběžně vylepšuje. Aktuálně má nejblíže k hybridu v CR-V e:HEV; Honda sice neupřesnila technické parametry, ale v Americe je mu přiznáno 207 k 335 Nm. Jedná se prostě o posílenou verzi Civicu e:HEV, o kterém jste už asi všichni četli. 😉

Ale tím jsme s JDM Accordem ještě neskončili. V interiéru je totiž zajímavá inovace, namísto klasických ovladačů klimatizace a ventilace je (vlastně stejně jako v čínském Acco a Inspire)… nikoli dotykový displej ;-), ale konfigurovatelný otočný ovladač s typicky japonsky poetickým označením Experience Selection Dial. V době nečinnosti ovladač zobrazuje analogové hodiny. Těžko soudit, jak dobré to bude v praxi, ale minimálně to bude lepší, než dotykové peklo.

Honda bude do Japonska dovážet accordy zřejmě z Číny, přijímat objednávky od prosince a majitelé dostanou první auta na jaře příštího roku.

Jeden myslel na “Honda Accord (2024): pro JDM opět e:HEV

  • Asi se mi to nezdá…je to nuda? Chce to něco nového, toto je total konzerva.

Komentáře nejsou povoleny.