Novinky

Honda City 2024: facelift pro hatchback

Honda vloni modernizovala sedan City a letos přichází na řadu jeho novější pětidveřová varianta, která byla představena v Thajsku. City Hatchback je v duchu inspirace evropskými auty sportovnější a aktuální facelift jej od sedanu odlišil ještě více, než doposud. Má agresivnější nárazník i masku chladiče, výraznější imitaci difuzoru a modernější design kol. Verze RS pak tyto prvky ještě vizuálně trochu přiostřuje. V interiéru se změnily pouze detaily, největší novinkou tak je modernizovaný Sensing, jenž je k dispozici pro všechny verze výbavy.

K pohonu slouží stále litrový tříválec VTEC Turbo s výkonem 122 k při 5500/min a točivým momentem 173 Nm v intervalu 2000-4500 otáček v kombinaci s převodovkou CVT nebo hybrid i-MMD z jazzu, tvořený atmosférickou patnáctistovkou s parametry 98 k a 127 Nm a elektromotorem se 109 k a 253 Nm. V Malajsii pak bude zřejmě opět City Hatchback namísto tříválce vybaven atmosférickou patnáctistovkou se 121 k a 145 Nm. Kromě verze RS Honda nabízí také sportovní optipaket Modulo.

5 komentářů: „Honda City 2024: facelift pro hatchback

  • Tak tohle je hrůza, ještě, že to tady není. I ten modulo pack vypadá jak Dacia. Se divím, že to nejsou schopní udělat hezké, když mají pěkné kei modely (tedy velikostí auta to není) a stejně tak crossovery (Brio, WR-cosi atd.). Tohle je nějak zakletý, nejspíš na tom dlouhodobě dělá tým, co má na starosti nejškaredší Hondu a jak vidno, odvádí svou práci na 120%. Horší už je snad jen ten ročník, co byl i tady (ten de facto připlácnutý kufr na jazz).

    • To se neshodneme, já bych to za Jazz vyměnil hned. 😉

      • King: ty, kterej od začátku chválíš Jazz, jaká je to moderna, minimalismus a super-duper design bys jej vyměnil za Sandero? Tak nevím, co si o tom myslet.

        • Moderna a minimalismus jo, ale nějak to nedozrálo. Tohle je určitě méně moderní, ale více Honda. Pochopitelně mluvím o verzi RS. 😀

          • Sandero RS je pořád Sandero 🙂 A že je to „více Honda“ – zepředu ano, zezadu je to nejvíc podobný Yarisu.

            A když vidím fotku vnitřku, tak kdyby na volantu místo háčka byla Dacia, vůbec by mě to nepřekvapilo, prostě „plasťák“ bez nápadu. Fakt za mě inside-out nejošklivější Honda, teda inside to není vyloženě ošklivý, ale je to na linii Fabia Junior/Sandero. I Kia Rio vedle toho vypadá jako prémiovka.

Komentáře nejsou povoleny.