Novinky

Mazda CX-5 (2019) dostane turbomotor

Uniklé interní materiály prozrazují něco málo o novém modelovém roce SUV Mazda CX-5. Jedná se sice o dokumenty, určené pro prodejce v Kanadě, nicméně některá z vylepšení zcela jistě budou k dispozici také v Evropě. A co je tedy nového?

Tou nejzásadnější novinkou, která se proflákla už před prázdninami, je rozšíření nabídky o motor Skyactiv-G 2.5 Turbo a to samozřejmě pouze pro vrcholnou verzi výbavy. Parametry zatím nejsou k dispozici, ale je pravděpodobné, že budou víceméně identické s těmi u Mazdy 6. Bude zkombinován s novým designem 19″ kol. Příjemné inovace pak čekají v kabině – ventilovaná přední sedadla, což je opravdu praktická věc, nově tvarovaná zadní sedadla s vyšší úrovní komfortu a semipalcový displej v přístrojové kapličce.

I nižším verzím výbavy přibude standardně kompatibilita s Android Auto a Apple Car Play a auto také bude disponovat vylepšenou verzí systému G-Vectoring Control s přídomkem Plus, přičemž ale není zatím známo, jakými vylepšeními tento elektronický pomocník řidiče prošel.

2 komentáře: „Mazda CX-5 (2019) dostane turbomotor

  • CX5 dostane aj 2.5turbo motor ako je u Mazdy 6 , teda cca 250 Ps a 420 Nm to uz ano , slusna porcia vykonu a hlavne moznost volby aj silnejsiej motorizacie pre dane auto ako len priemer. Oproti tomu vacsia a tazsia CRV 5 len jednu motorizaciu s 1.5 turbom a priskrtene 173 Ps a 220 Nm. Hybrid ponechavam bokom.

    • CR-V by mělo být ve verzi s AWD cca o 110 kg lehčí, než CX-5. U FWD je to méně. Nevím ani, proč argumentuješ manuální verzí CR-V, když Mazda páruje 2.5 T výhradně s automatem. Malinko zvláštní srovnání. 😉 Hybrid stranou ponechat můžeš jen dost těžko, technicky na úplně jiné úrovni a s mnohem větším prodejním potenciálem.
      Docela se podivuji nad tím, co je najednou pro CR-V špatně nebo málo. Doteď byl nejsilnějším benzinem dvoulitr a verzi 2.4 jsme mohli Americe a Rusku jen závidět, teď máme motory srovnané s USA, ale stále je to málo. 😀 Divím se, že to v té Americe vůbec někdo koupí, tu zdechlinu. 🙂
      Mít 2.0T s podobnými parametry by bylo fajn, otázkou je, kdo by si to vůbec koupil v té Americe. O Evropě vůbec nemluvím. Taková verze je čistě otázkou image, Mazda asi má opravdu v plánu stát se prémiovou značkou, Hondě to očividně v Evropě hraje „jen“ na ten horní okraj mainstreamu, v USA pak na klasický mainstream kvůli Acuře.

Komentáře nejsou povoleny.