Novinky

Acura Integra Type S DE5: ostrý speciál pro okruhy

Acura Integra Type S se představila letos na na jaře a v létě už se věnovala závodění, byť šlo o jednorázovou záležitost – závod do vrchu Pikes Peak. Ale pro imagemakera značky Acura to byl teprve začátek. V příštím roce bude zájemcům k dispozici Acura Integra Type S DE5, což je okruhový speciál pro kategorii TCX v rámci šampionátu SRO TC America a chystá se také homologace pro Sports Car Championship Canada.

Auto se vzhledově od sériové Integry Type S zase tak moc neliší, což je znamení, že závodních úprav není nijak extrémně moc. Fastback dostal karbonovou kapotu, stavitelné křídlo, 18″ kovaná kola a pózuje ve stejném cool „cartoon“ zbarvení, jako auto na závodech do vrchu. Zpomalení mají na starosti brzdy AP Racing se šestipístkovými třmeny vpředu, ochranu jezdce zajišťuje klec, hasicí systém a sedadlo OMP s šestibodovými pásy. Komunikaci s autem zprostředkuje rozhraní Motec C127 a multifunkční volant OMP s karbonovými pádly. HPD dále dodalo vlastní chladič, mezichladič, chladiče oleje, stavitelné stabilizátory a modifikovaná zadní spodní ramena zavěšení. Nesmí chybět ani plně stavitelný závodní podvozek, výrobce HPD neudává.

Inženýři Honda Performance Development si pohráli s dvoulitrovým turbomotorem, za pomoci ECU Motec M1 a svodů a výfuků HPD/Borla byla naladěn na výkon 365 koní a točivý moment 460 Nm. Je zkombinovaný se šestistupňovou sekvencí a stavitelným diferenciálem HPD/Cusco. Integra také využívá normovanou 16galonovou (60,6 l) nádrž FIA FT3. HPD už je připraveno přijímat předobjednávky, vyžadující zálohu ve výši 25 tisíc dolarů, celková cena však zatím oznámena nebyla.