Lexus na Tokyo Auto Salon 2024 představil koncept LBX Morizo RR. Pod karoserii klasického LBX, odvozeného od Yarisu Cross, je instalována technika modernizovaného hot hatche GR Yaris, tedy tříválec 1,6 l o výkonu 305 k a točivém momentu 400 Nm, stálý pohon všech kol a nový osmistupňový automat Direct Shift Transmission.
Na vzniku auta se prý podílel sám „Morizo“ Akio Toyoda a ten si asi potrpí na sleepery, protože LBX svůj potenciál umně schovává. Má pouze tmavou masku se žlutým proužkem, žluté třmeny, 19″ kola a pozměněný zadní nárazník s difuzorem. Poslední změnou jsou sportovní přední sedadla a hliníkové pedály. Lexus zatím neplánuje výrobu, ale jak je vidět, takové auto by velmi snadno mohlo vzniknout.
4 komentáře
Skyline
Za mě super! LBX se mi líbí moc, ale poho a cena jsou úplně mimo. Tohle by samozřejmě v dnešní době nejspíš stálo kvůli ekofašounům nesmysl, ale v době normální by to bylo velice zajímavé autíčko. Škoda.
Japan Cars
Vzhledem k tomu, jak zoufalé má Lexus v Evropě portfolio, ostré LBX by bylo fajn.
Skyline
Zatím LC pořád jezdí a ten zbytek holt cílí na uživatele, stejně jako konkurence – se podívej, co se děje u BMW nebo MB, prostě to jde do kytek všechno, akorát u Lexu to nabralo hybridizací grády už dřív. Němcům to kurvení chvíli trvá, protože jdou rovnou do uhláků. Benzínové LBX je v Evropě sci-fi.
Japan Cars
O hybridy úplně nejde, spíš o existenci nějakého auta s potenciálem zábavnosti, co nestojí jako rodinný dům. 😀 Takže malé, ne až tak těžké a ne až tak vysoké LBX by v tomto ohledu posloužit mohlo. Že se to nestane, je jasné.
Komentáře jsou uzavřeny.