/ Honda Forza 2021: nové modely 750, 350 a modernizovaná 125 /

Honda pro příští sezonu připravila pořádné rozšíření modelové řady skútrů Forza. K mání bude motorka s objemem 350 ccm, která nahradí aktuální třístovku a také kubatura 750 ccm, která vystřídá typ Integra. Podrobnosti níže v tiskové zprávě, v závěru článku najdete kromě fotogalerie také kompletní presskity k jednotlivým modelům:

Řada prémiových skútrů Forza společnosti Honda se pro rok 2021 rozrůstá o nové modely Forza 750 a Forza 350

  • Řada prémiových sportovních/GT skútrů Forza se rozrůstá a vyvíjí 
  • Hlavou rodiny se stává zcela nový model Forza 750
  • Forza 750 nabízí klasické proporce strojů kategorie Grand Touring (GT), ve kterých se komfort snoubí se sportovní a agilní ovladatelností, dynamickými výkony, prémiovým designem a bohatou výbavou  
  • Forza 350 těží z nárůstu zdvihového objemu a výkonu, vylepšení jejího vzhledu i dynamiky a navíc nabízí volitelný systém Honda Smartphone Voice Control
  • Forza 125 přichází s inovovaným vzhledem, ještě větší praktičností a s vylepšenou aerodynamikou

Společnost Honda Motor Europe s potěšením oznamuje, že v roce 2021 dojde k významnému vývojovému kroku v řadě sportovních/GT skútrů Forza. Novinkou je především její nová vlajková loď Forza 750, za níž následují nová Forza 350 a vylepšená verze mimořádně oblíbeného stroje Forza 125.

Řada skútrů Forza si pověst prémiových strojů získala díky unikátní kombinaci mnoha kvalit: proporcí GT strojů, které nabízejí komfort pro dvě osoby; sportovní a agilní ovladatelnosti; živého motoru; atraktivního vzhledu; vysoké praktičnosti a technicky vyspělé výbavy.

Z nového modelu Forza 750 všechny tyto kvality přímo vyzařují. Tento model je poháněn silným řadovým dvouválcem o objemu 750 cm3 vybaveným nejmodernějšími technologiemi, jako je elektronicky řízená škrticí klapka, nastavitelné režimy motoru, systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control (HSTC), či dvouspojková převodovka DCT. Přestože motor v kombinaci s vyspělým rámem zajišťují sportovní dynamiku při jízdě v městském provozu, rozměry stroje jsou ztělesněním jeho GT charakteru, s dostatkem místa pro nohy, ochranou proti větru, či komfortem pro jezdce i spolujezdce.

Ocelový rám je zabalen do stylového a atraktivního kabátu, veškeré osvětlení je tvořeno LED diodami a v nabídce je řada praktických řešení, jako například inteligentní klíč Honda Smart Key, 22litrová vnitřní schránka, či integrovaná USB nabíječka. Forza 750 je také prvním modelem značky Honda, který je vybaven technologií Honda Smartphone Voice Control, jenž integruje funkce chytrého telefonu jezdce do palubních systémů stroje, a umožňuje tak ovládání telefonátů, textových zpráv, hudby a navigace hlasem nebo pomocí tlačítek na levé rukojeti.

Stávající model Forza 300 se díky nárůstu zdvihového objemu o 50 cm3 pro rok 2021 změnil na Forza 350. Nový motor s technologií eSP+ nabízí výrazně vyšší výkon, a zároveň díky silnějšímu točivému momentu od nízkých otáček nabízí ostřejší akceleraci. Spotřeba paliva 3,3 l/100 km (v režimu WMTC) umožňuje dojezd na 11,5litrovou nádrž přes 340 km. Úpravy vzhledu a aerodynamiky zahrnují i o 40 mm delší rozsah nastavení elektricky ovládaného plexi štítu.

Forza 125 vstupuje do roku 2021 se systémem HSTC ve standardní výbavě a se stylistickými a aerodynamickými vylepšeními, která následují trend stanovený modelem Forza 350. Forza 125 i Forza 350 disponují pod sedlem dostatkem prostoru pro uložení dvou integrálních přileb, nově se zde standardně nachází také USB nabíječka a oba stroje jsou vybaveny inteligentním klíčem Honda Smart Key. Pro všechny tři modely řady Forza bude k dispozici široká nabídka příslušenství, kterým lze dále vylepšit jejich vzhled i praktičnost.

Honda Forza 125 fotogalerie

Honda Forza 350 fotogalerie

Honda Forza 750 fotogalerie

2 komentáře

  • Tibby

    Tajně doufám, že se dovezou i CB350 H’ness…

    • Japan Cars

      To si nemyslím, cílí to na rozvojové trhy JV Asie a Indie. Ale pěkný kousek to je, zasloužil by si článek 😉

Komentáře jsou uzavřeny.