Novinky

Acura Integra Type S získala další titul

Acura může být se svým kompaktním pětidveřákem Integra spokojená. Vloni se stala americkým autem roku a získala i řadu dalších ocenění. Sportovní verze Integra Type S se pak dostala do nejlepší desítky aut v anketě Car and Driver a nyní si může na poličku postavit další ocenění – americký časopis Road & Track jei ocenil titulem Road & Track’s 2024 Performance Car of the Year (under $100,000). Tento časopis je známý tím, že auta zkouší nejen na silnicích, ale i na okruhu a patří tím pádem mez ty nejrenomovanější. K vítězství musela ITS porazit mimo jiné vozy BMW M2, Ford Mustang Dark Horse nebo Nissan Z Nismo. Magazín důvody volby zdůvodňuje ZDE. Nebuďte líní 😀 a článek si určitě přečtěte, sálá z něj čisté nadšení a zdá se, že je Integra Type S univerzálnější, než Civic Type R.

Acura Integra ale nesbírá jen ocenění, na rozdíl od podobně talentované Hondy e se i dobře prodává. Vloni ji v USA pořídilo 32 090 lidí, což je sice méně, než v případě SUV bestselleru MDX a skončila i za RDX, ale rozdílem jen 7100 exemplářů, přičemž se prodávala dvakrát lépe, než sedan TLX.

3 komentáře: „Acura Integra Type S získala další titul

  • Článek pěknej, ale v roce 2020 tu cenu dali Velosteru, navíc tehdy to ještě nebylo rozdělené na kategorie, takže porazil McLaren, Lambo, GT-R Nismo, Supru, Evoru GT, Vette nebo 911… Tím moje nadšení poněkud ochladlo. Stejně tak pochvalování si, jak je super, že to auto není tak vostrý jako tajpár, protože Sport Plus je na úrovni Sportu u tajpára, mi moc nedává smysl a je to spíš bod pro Civika než pro Integru.

    • No, možná v tu chvíli vyvstala otázka rozdělení kategorie. 😀

      Naopak to smysl dává, je to primárně daily auto, takže je fajn, že umí být komfortní a přitom na okruhu není nijak handicapovaný.

      • Jako, že na tajpáru je Sport Plus zbytečný? Mě to naopak jako hendikep přijde.

Komentáře nejsou povoleny.